Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije.
Koordinator projekta je Haydarpasa Teknik ve Endustri Meslek Lisesi, Istanbul, Turčija http://haydarpasa.meb.k12.tr/
Projektni partnerji so:
Gymnasieskolan Knut Hann, Ronneby, Švedska http://www.ronneby.se/sidowebbplatser/gymnasieskolan-knut-hahn/
Kantschool Artofil, Tielrode, Belgija,(tudi nadomestni koordinator) http://www.artofil.be/
Gozo Centre of Art, Ghajnsielem Gozo, Malta, www.gozocentre.com
Gimnazija Jurija Vege Idrija Čipkarska šola Idrija, Idrija, Slovenija, http://www.cipkarskasola.si/
Mimar Sinan Guzel Sanatlar Universitesi Meslek Yuksekokulu, Istanbul, Turčija, http://www.msgsu.edu.tr/msu/pages/meslek_yuksekokulu.aspx
Hackney Community College, London, UK, http://www.hackney.ac.uk/
Cilj projekta je izmenjava izkušenj partnerskih organizacij o načinih vključevanja izobraževalnih vsebin s področja domačih obrti v izobraževalne sisteme, revitalizacija umetnosti, oblikovanja in domačih obrti v izobraževalne sisteme in povečanje zavedanja o pomen kulture, tradicije in zgodovine v smislu prepoznavanja glavnih značilnosti posameznih držav partneric.
Aktivnosti v projektnem partnerstvu so usmerjene k doseganju projektih ciljev:
• Izmenjava znanja, izkušenj in kompetenc med zaposlenimi na področju poklicnega izobraževanja v državah partnericah.
• Mednarodna primerjava na področju umetnosti, oblikovanja in domače obrti v državah partnericah.
• Prenos dobrih praks med državami partnericami.
• Širitev ozaveščenosti o socialnih spretnostih kot so komunikacija, timsko delo, odgovornost, samoiniciativnost in profesionalni etika.
• Ohranjanje umetnosti, oblikovanja in domače obrti z namenom, da ne bi utonile v pozabo zaradi masoven proizvodnje.
• Izboljšati jezikovne kompetence sodelujočih predstavnikov partnerskih organizacij.
Več o projektih aktivnostih si lahko preberete na projektni spletni strani: http://projectsueda.wordpress.com/project-activities/